2020-03-13
У понеділок, 6 квітня, для школярів 5-11 класів розпочинається проєкт "Всеукраїнська школа онлайн", для учнів в ефірах українських телеканалів проводитимуть уроки з 11 предметів.
Президент проінформував, що щоранку о 10:00 з понеділка до п’ятниці уроки транслюватимуть українські телеканали:
• 5-й клас – ПлюсПлюс та "112 Україна";
• 6-й клас – ZOOM та NewsOne;
• 7-й клас – ZIK;
• 8-й клас – Індиго та УНІАН;
• 9-й клас – Рада та UA: Культура;
• 10-й клас – UA: Перший;
• 11-й клас – М1.
https://erudyt.net/novini/novini-shkilnoi-osviti/videouroky-dlia-2-3-4-ta-9-10-i-11-klasiv-rozklad.html?fbclid=IwAR10ee9muj1wP2g2lVPusGIiGftYyH_IGliTPVw-b5baWnps82zr33YUGXY
https://youtu.be/h6Pk5TFoB8I?fbclid=IwAR2fk8OzlHoQ7QiL4YEAi9PWmcTae_G3bDWvRvc0mK31FL81JsmAnP4PXsQ
https://tsn.ua/ukrayina/grupa-1-1-media-pidtrimala-masshtabniy-osvitniy-proyekt-dlya-uchniv-5-11-klasiv-1517400.html?fbclid=IwAR1GkYurpSwPhzMvoTys8Updmp2XY244NTwhGUcE6O__Se7IKmbXpkP2arg
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1477700499068911&id=475954642576840
https://freedominspire.com.ua/4591/
https://miyklas.com.ua/
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/pidruchniki/elektronni-pidruchniki
https://www.kristti.com.ua/uvaga/
Пропонуємо перелік онлайн платформ для організації дистанційного навчання учнів початкової школи:
Вчи.ua – міжнародна платформа, на якій дітям початкової школи пропонується вивчати математику в інтерактивній формі. Учні до 16.00 мають можливість у повному обсязі проходити заняття, після 16.00 і на вихідних діти можуть вирішувати 20 завдань.
URL: https://vchy.com.ua/
Чудо-юдо –безкоштовний сервіс для дітей молодшого шкільного віку, який надає у вільне користування безліч матеріалів для скачування, в тому числі й авторські розробки викладачів за різними напрямками.
https://chudo-udo.com/ot-4-do-6-let
EdEra – безкоштовнийосвітній проект, який ставить за мету зробити освіту якісною і доступною. В рамках курсів пропонуються інтерактивні лекції, конспекти. В кінці здається іспит. Для використання матеріалів ресурсу потрібно зареєструватися.
URL: https://www.ed-era.com/courses/
Duolingo – допоможе вивчити англійську мову. Навчання проходить в ігровій формі і безкоштовно.
BrainBasketFoundation – допоможе освоїти програмування за допомогою візуальних матеріалів. Діти можуть навчитися створювати ігри, анімацію та багато іншого. Користування ресурсом безкоштовне.
URL:https://brainbasket.org/ru/besplatnyie-uroki-scratch/
TheMetropolitanMuseumofArt – Youtube-канал, матеріали якого допоможуть зануритися у світ мистецтва.
URL:https://www.youtube.com/user/metmuseum
Google Клас (GoogleClassroom) – це безкоштовний сервіс для навчальних закладів і користувачів з особистими обліковими записами Google. Він економить педагогам час, спрощує організацію навчального процесу та спілкування з учнями. Вчителі можуть додавати учнів до курсу самостійно або надсилати їм код для приєднання. Створення курсу займає всього кілька хвилин.Вчителі можуть робити оголошення й миттєво створювати обговорення, а учні – ділитися один з одним ресурсами та відповідати на
КАХУТ (Kahoot)– платформа для створення вікторин, тестів, дидактичних ігор.Сервіс можна використовувати для виконання завдань на будь-якомупристрої, щомає доступ до Інтернету – смартфон, планшет, а вчительможепоставитибали за правильність та швидкістьвиконання.
СlassDojo — це простий інструмент для оцінки роботи класу в режимі реального часу. Ідея сервісу полягає в тому, щоб допомогти учителям швидко і просто оцінити самостійну роботу учнів, рівень їх дисциплінованості.
Classtime– це помічник вчителя для онлайн-тестування і простеження прогресу усього класу в реальному часі.
LearningApps.org – сервіс для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати у будь-якому доречному методичному сценарії.
НОВА ШКОЛА – цікавіше за підручник –мультимедійні уроки, відібрані у зручній колекції відповідно до шкільних програм з кращих освітніх YouTube каналів.
http://company.shodennik.ua/benefits/education/
Цікава наука на каналі YouTub
https://www.youtube.com/channel/UCMIVE71tHEUDkuw8tPxtzSQ
Весела абетка – дитяча сторінка для маленьких українців: абетки, казки, усмішки, приказки, скоромовки, загадки, лічилки.
Казкар– дитячий сайт для читання слухання улюблених казок.
Ютуб канал «ПЛЮСПЛЮС»
https://www.youtube.com/user/plusplustv/videos
Книга-мандрівка. Україна
https://www.youtube.com/channel/UCHq5vXBXgKpU0_Nxl8pDKyw/videos
Джміль – журнал для дітей віком від 4 до 104 років, їхніх батьків і педагогів
Завдання для 1-го класу Нової української школи
http://osvita.ua/school/nus/65278/
Завдання для 2-го класу Нової української школи
http://osvita.ua/school/nus/65313/
Завдання для пілотнихкласів
https://svitdovkola.org/pilot/3
Розвиток дитини - сайт для розумних батьків
Онлайн-ресурси для компетентнісного навчання учнів початкових класів з предмета «Я досліджую світ».
https://www.youtube.com/channel/UCY_LWkira26QFu1oFDqfXSA/videos
Для самостійного опрацювання учням 4 класів закладів загальної середньої освіти можна також пропонувати завдання для підготовки до ДПА: https://dpa.in.ua/dpa-2020-4-klas/
5 клас
Завдання з природознавства
§34-§36 (дати відповіді на запитання)
Завдання з історії України
§15-§17, пов. §14 (дати відповіді на запитання)
Завдання з укр. мови і літератури
§54(вивч. правила), впр. 429,430,433,435
§55(вивч. правила), впр.439,440,441,443,447
Ст.196-197(вивчити один вірш П.Тичини на вибір)
Ст.199-207(вивчити визначення ст.. 200, прочитати оповідання,знати біографію письменника)
Завдання з англійської мови
1.Читати ст 104 впр 5; ст 107 впр 5; ст 108 впр 7; ст 110 впр 5; ст 114 впр 4
2.Вивчити слова ст 106 впр 4, ст 109 після тексту + впр 1; ст 110 впр 4; ст 112 впр 7
3.Читати та виконати письмовий переклад текстів ст 105 впр 7; ст 107 впр 6; ст 109 впр 2; ст 111 впр 6
4.Виконати вправи письмово ст 109 впр 8; ст 113 впр 8; ст 114 впр 5, 7
5.Звучання слів перевіряємо тут
https://wooordhunt.ru/word/read
6.Дивитися англ казки із субтитрами, шукати знайомі слова/речення
https://www.youtube.com/watch?v=wriqMB6pNE4
7.Слухати пісеньки
https://www.youtube.com/watch?v=YzsJqyjbE2o&list=PLgLwYGT0edBSNEoPBTCVBnUMuaWB21Lop
https://supersimple.com/super-simple-songs/
https://www.youtube.com/DreamEnglishKids
Завдання з зарубіжної літератури
Прочитати 1,2 розділиказки "Аліса в Країні Див", виконати задання на ст. 208-209.
Прочитати 3-6 розділи казки "Аліса в Країні Див",виконати задання на ст.211-212.
6 клас
Завдання з біології
§40-§43 (законспектувати основні поняття та терміни)
Завдання з географії
§44-§46 (дати відповіді на запитання)
Завдання з укр. мови і літератури
§47(вивч. правила),впр.394,395,397
§48(вивч. правила),впр.401,404,406
§49(вивч. правила),впр.411,412,413,416
§50(вивч. правила) впр.418,421,423
Стю151-176:ст.178-193
Завдання з зарубіжної літератури
Прочитати розділ 6,7 повісті "Сліпий музикант".
Завдання 1. Привести приклади ознак національного колориту за змістом твору ( описи природи, імена персонажів, одяг, історичні факти, речі побуту, музичні інструменти, традиції , одяг, мова). Подати у вигляді таблиці.
Завдання 2 Визначити і записати риси характеру, які об’єднують образи слуг Іохима, старого козака Хведька, Федора Кандиби.
7 клас
Завдання з фізики
§22 (Впр. 22 (5-8)
§23 (Впр. 23 (4-10)
§24 (Впр. 24 (4-7)
§25 (Впр. 25 (5-7)
§26 (Впр. 26 (3-5)
§27 (Впр. 27 (5-9)
§48-§51 (законспектувати основні поняття та терміни)
§43-§46 (дати відповіді на запитання)
Завдання з хімії
§25 (виконати завдання в кінці параграфу), повт. §20-§22
§19-§20, пов. §17 -§18 (дати відповіді на запитання)
Завдання з укр. мови і літератури
§39 (вивч. правила) впр. 390, 393, 395, 397, 398, 400, 406, 409
§40 (вивч. правила) впр. 411, 418, 419
Ст.199-214 (дочитати), ст.215-218 (біографія,вивч. визначення ст.217)
Завдання з алгебри
П.20 № 756, 760, 761, 762, 773, 777, 778
П.22 № 791, 754, 796, 798, 800, 802, 809, 807, 812
П.22 № 823, 826, 828, 831, 833, 836, 838
Завдання з геометрії
П.20 № 508, 510, 518, 516, 524, 526
П.21 № 541, 544, 547, 550, 553, 558
П.22 № 575, 577, 579, 581, 585, 589
П.23 № 623, 625, 629, 635, 646, 648, 651, 658, 655
Завдання з зарубіжної літератури
Завдання: 1. Прочитати оповідання «Пістрява стрічка»;
Перевірте знання за допомогою запитань до оповідання "Пістрява стрічка";
Завдання до тексту оповідання «Пістрява стрічка»
1. Знайдіть і зачитайте портрет героїні. Про що він може розповісти уважному читачеві?
2. Про що повідомила Хелен детективу Холмсу і доктору Ватсону про свого вітчима?
3. За яких дивних обставин померла сестра Хелен?
4. З яким проханням звернулася до детектива дівчина і про що вони домовилися?
5. Хто того ж ранку відвідав Холмса і чим завершилася ця зустріч? Чи підтвердив цей візит слова Хелен?
6. Що з’ясував Шерлок Холмс у юристів? Чому лікар Ройлотт не був зацікавлений в одруженні своїх падчерок?
7. Зачитайте опис будинку лікаря Ройлотта. Що було підозріло в ремонті одного крила будинку і повній занедбаності другого крила?
8. Що привернуло увагу детектива в кімнатах дівчини та її вітчима?
9. Для чого, на вашу думку, автор дає доволі докладний опис інтер’єра?
10. Яка важлива подія сталася в домі лікаря Ройлотта тієї ночі?
11. Яка доля могла спіткати Хелен , якби вона не зважилась звернутись по допомогу?
12. Що розповів Холмс про свої спостереження і умовиводи?
13. Дайте характеристику образу Шерлока Холмса. Які риси його вдачі та які уподобання є, на вашу думку дивними для детектива?
14. Порівняйте особливості розгортання подій і розв’язання проблеми у творах Едгара По та Конан Дойла. Для кого з цих авторів характерним є неймовірний збіг обставин, а для кого – дослідження фактів, на основі яких будується гіпотеза?
15. Доведіть, що оповідання Артура Конан Дойла «Спілка рудих»і «Пістрява стрічка» належить до детективної літератури.
16. Поясніть, що таке цикл літературних творів. Чи всі твори одного письменника можуть становити цикл? Доведіть, що твори Артура Конан Дойла про Шерлока Холмса є детективним циклом.
3. Скласти психологічний портрет героя Холмса (заповнити таблицю)
Риси характеру Цитати, факти
8 клас
Завдання з фізики
§26 (Впр. 26 (3-5)
§27 (Впр. 27 (3-5)
§28 (Впр. 28 (4-5)
§29 (Впр. 29 (4-7)
§30 (Впр. 30 (3-6)
§41-§44 (законспектувати основні поняття та терміни)
§40-§43 (дати відповіді на запитання)
§31-§32 (виконати завдання в кінці параграфу), повт. §27-§30
§24-§28, пов. §23 (дати відповіді на запитання)
Завдання з укр. мови і літератури
§31 (вивч. правила) впр. 312, 313, 314
§32 (вивч. правила) впр. 319, 320, 321, 324, 327, 328, 329
Ст. 220-241 (знати зміст твору і біографію)
Завдання з англійської мови
Вивчити слова: ст. 235 – 236 Unit 4 повністю від слова «accompany» до «xylophone».
Письмові вправи: ст. 91 впр. 1; ст. 92. впр. 7; ст. 93 впр. 4; ст. 95 впр. 9; ст. 98 впр. 4 (a,b); ст. 99 впр. 5 (повторити модальні дієслова і виписати речення).
Тексти перекладаємо письмово.
Завдання з зарубіжної літератури
1. Опрацювати матеріал в підручнику ст. 219-221.
Виконати завдання на ст..221
2. Опрацювати матеріали підручника ст..222-227
Виконати завдання 1-8 ст.227.
Заповнити таблицю порівняння бароко й класицизму як художнього напряму
Завдання з фізики
§26 Впр. 26 (2-3)
§27 Впр. 27 (3-4)
§28 Впр. 28 (4-9)
§29 Впр. 29 (3-6)
§30 Впр. 30 (3-4)
§31 Впр. 31 (3-5)
§32 Впр. 32 (3-4)
§43-§46 (законспектувати основні поняття та терміни)
§34-§36 (дати відповіді на запитання)
§33-§34 (виконати завдання в кінці параграфу), практична робота №4, ст.-191
§21-§25, повт. §20 (дати відповіді на запитання)
Завдання з алгебри
П. 18 №183, № 18.5, № 18.7, № 18.9
П. 19 № 19.2, № 19.4, № 19.6
П. 21 № 21.2, № 21.4, № 21.7, № 21.10
П. 22 № 223, № 22.4, № 22.5, № 22.8
Завдання з геометрії
П.18 № 693, № 604, № 607, № 609, № 617
П.19 № 643, № 646, № 648, № 651, № 654
П.9 № 295, № 298, № 300, № 303
Завдання з зарубіжної літератури
Прочитати п'єсу Г. Ібсена "Ляльковий дім", потім опрацювати в підручнику ст. 140-145.
Виконати завдання на ст. 146.
Зробити хронологічну таблицю життя і творчості Г. Ібсена.
Завдання з укр. літератури
Прочитати поему Т. Шевченка "Катерина".
В підручнику опрацювати ст.240-244.
Виконати завдання на ст. 245.
Завдання з укр. мови
Опрацювати теоретичний матеріал на ст. 152 . Виконати завдання вправи. 327,343 (усно), 330, 332,345 (письмово).
Розглянути повний синтаксичний розбір безсполучникового складного речення ст. 158-158.
Зробити повний синтаксичний розбір речення вправи 350 .
Виконати тестові завдання ст.161-162
Завдання з англійської мови
1. Виконуємо ДПА тести № 9,10,11,12 ст. 31 – 38, підписувати переклад незнайомих слів
2. Вивчити слова ст. 166 впр. 3 (а); ст. 167 впр. 5; ст. 170 впр. 2
3. Читати, перекладати тексти ст. 167 впр. 4; ст. 170 впр. 3
4. Письмові вправи ст. 168 впр. 6, 7, 8; ст. 169 впр. 10 (можна описати сім’ю свого уявного друга тощо); ст. 171 впр. 5
Тексти перекладаємо письмово.
Завдання з біології
§36-§38 (законспектувати основні поняття та терміни)
§27-§29 (дати відповіді на запитання)
§23, §24, §25, §31(виконати завдання в кінці параграфу), практична робота №1, ст.-199
§24-§28 ,пов §22-§23 (дати відповіді на запитання)
Завдання з захисту Вітчизни
§40-§43 (дати відповіді на запитання)
Завдання з укр. мови і літератури
§37 (вивч. правила) впр.310, 311, 312
§38 (вивч. правила) впр. 314, 312, 316, 319, 321, 323
Ст. 177-179 (біографія і характеристика творчості) ст. 180-181
Хрестоматія ст. 523-537
Завдання з інформатики
Розділ 4, П. 4.3-4.4 (опрацювати)
Повт. П.4.2
Завдання з англійської мови
1. ст. 102 впр. 1 слова, впр. 2 – письмово записати правильну відповідь + виписати незнайомі слова та їх переклад або в складних випадках – повністю перекласти текст ПИСЬМОВО
2. ст. 103 впр. 3 письмово
3. ст. 105 впр. 5 слова, впр. 7 – письмово записати правильну відповідь + виписати незнайомі слова та їх переклад або в складних випадках – повністю перекласти текст ПИСЬМОВО
4. ст. 107 впр. 8 - письмово записати правильну відповідь + виписати незнайомі слова та їх переклад або в складних випадках – повністю перекласти текст ПИСЬМОВО
5. ст. 108 впр. 2 слова, впр. 3 – письмово записати правильну відповідь + виписати незнайомі слова та їх переклад або в складних випадках – повністю перекласти текст ПИСЬМОВО
6. ст. 112 впр. 8 – письмово написати про своє улюблене свято
7. cт. 113 впр. 3 – слова; ст. 113 впр. 4 – письмово записати правильну відповідь + виписати незнайомі слова та їх переклад або в складних випадках – повністю перекласти текст ПИСЬМОВО
Кожну вправу зі словами переписуємо в зошит по три рази (слово + його переклад) – це буде зараховуватися як «диктант».
Завдання з зарубіжної літератури
Опрацювати матеріали підручника ст. 162-179.
Переглянути одне з навчальних відео про Шарля Бодлера. (інтернет ресурси ст. 174)
Завдання 1. Ст. 166 ( 3, 5, 6)
Завдання 2. Ст. 171 (1-6)
Завдання 3. Ст. 173 (1-7), ст. 175 -176 (1-8), ст. 177 (1-7), ст. 178-179 (1-8)
Завдання з фізики
§34 (Впр. 26 (1-5), ст.168 Перевір себе
Повторити §29-32 , ст.146 (1-2), ст. 162(1-3), впр.25 (1-7)
§50-§53 (законспектувати основні поняття та терміни)
§22-§24 (дати відповіді на запитання)
§23-§26, повт. §22 (дати відповіді на запитання)
Завдання з алгебри
Повторити: подільність натуральних чисел. Ознаки подільності.
Раціональні числа та дії над ними
Пропорційні величини. Відсоткові розрахунки
№ 24.2, № 24.3, № 24.4, № 24.4, № 24.10, № 24.18, № 24.26, № 24.27 (4,5,6,), № 24.38, № 24.40, № 24.43
Завдання з геометрії
Повторити: Трикутники. Чотирикутники. Правильні многокутники. Коло та круг
№ 25.3, № 25.6, № 25.34, № 25.38, № 25.51, № 25.53
Завдання з інформатики
Історія графічної культури.
Типографіка, шрифти і шрифтові пари.
Характеристики зображення та засобів його відтворення – яскравість, контрастність, роздільна здатність, інтервал оптичної щільності, колірна гама, палітра, глибина кольору, насиченість кольору.
Завдання з англійської мови
Опрацювати завдання на стр. 129 – 137, письмово перекласти тексти та вивчити лексику.
Завдання з зарубіжної літератури
Ознайомитись із біографією автора (матеріал підручника) ст..178-191
Прочитати повість "Старий і море"
Виконати завдання ст..191
Скласти сюжетний ланцюжок повісті.
Завдання з укр. літератури
Опрацювати матеріали підручника ст..194- 202.
Виконати завдання на ст.. 196,199-200, 202.
Завдання з укр. мови
Виконати варіанти ЗНО 3-4.